czwartek, 6 listopada 2014

Wojciech Modest Amaro

Cześć wszystkim !
Dziś pierwszy raz od tygodnia znalazłam list do mnie. E-maile i wiadomości zaczęłam wysyłać regularnie co weekend, i jak widać są rezultaty. Ponadto będąc dziś na poczcie wysłałam w końcu dwa kolejne listy, i jeśli dostanę odpowiedź... z pewnością wam się spodobają. :) Co ciekawe, w najbliższym czasie u mnie w mieście pojawi się mnóstwo gwiazd, i postaram się coś zdobyć. Nie podarowałabym sobie gdyby było inaczej ! A kto będzie, dowiecie się z mojego bloga na dniach. :)
A autograf, który został mi dziś dostarczony wysłał mi Wojciech Modest Amaro ! Jest on polskim kucharzem, posiada swoją restaurację "Atelier". Przewodniczący jury w "Top Chef" oraz prowadzący programu "Hell's Kitchen".
 Oryginał : Tak.
Dedykacja : Brak.
Wysłałam : 1 listopada 2014r.
Otrzymałam : 6 listopada 2014r.
Czekałam : 5 dni.
Zdobyłam : @

Dziękuje już za 4 000 wejść ! To dla mnie wiele znaczy. Pozdrawiam !

3 komentarze:

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu