czwartek, 20 listopada 2014

Piotr Cyrwus

Cześć ! Tak, postać dobrze Wam znana jako Rysiek z "Klanu". Nie zauważyłam, aby ktoś z kolekcjonerów zdobył ten podpis osobiście, tak jak ja, dlatego wartość tego autograf znacznie się poprawia. Jednak nie o Panu Lubiczu tutaj mówimy, a o Piotrze Cyrwusie. Jest polskim aktorem filmowym i teatralnym. Zaskakuje on z każdą nową rolą. 
Oryginał : Tak.
Dedykacja : Tak.
Otrzymałam : 19 listopada 2014r.
Zdobyłam : Osobiście, po spotkaniu teatralnym. 

Choć cieszę się, że spotkałam się z Panem Piotrem mam wrażenie, że podpis jest na "byle zbyć". Sądzę po niezłączonych literkach i jednym "i" na końcu mojego imienia. Warunki podpisania zdjęcia były dość trudne, bo w jednej ręce trzymał pudełko po pizzy, na którym położył zeszyt wraz z fotografią i zabrał się do dzieła. Dość komicznie to wyglądało, ale czego nie robi się dla tak świetnego autografu :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu