środa, 12 listopada 2014

Artur Barciś

Po długim weekendzie w skrzynce czekały na mnie 4 listy. Spodziewałam się czegoś w środę, ale nie aż tyle ! Oczywiście ze zdobyczy ogromnie się cieszę. :) 
Na dziś podpis jest złożony od świetnego aktora i reżysera Pana Artura Barcisia. Ma za sobą wiele wspaniałych ról w serialach takich jak "Ranczo", "Miodowe lata" czy aktualnie "M jak miłość". 
Ten ostatni jest moim ulubionym i jestem bardzo zadowolona, że moja kolekcja z tej właśnie telenoweli się powiększa. A teraz przechodzę do zdjęcia.
 Oryginał : Tak.
Dedykacja : Tak.
Wysłałam : 26 października 2014r.
Otrzymałam : 12 listopada 2014r.
Czekałam : 18 dni.
Zdobyłam : Formularz kontaktowy.

Adres : Oficjalna strona. 

Kolekcja moich autografów przekroczyła liczbę 40! Bardzo się z tego powodu cieszę, życzcie mi jak najwięcej ! Pozdrawiam. 

2 komentarze:

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu