sobota, 15 listopada 2014

Stanisława Celińska

Dobry wieczór! U mnie sobota zawsze pracowita, i mam mało wolnego czasu. Ale obiecany autograf do opisania będzie. Ten jest już ostatni ze środy i chyba najcenniejszy dla mnie. Zdziwiłam się, że tak świetna aktorka jaką jest Pani Stanisława Celińska wysyła autografy. Po tej wiadomości zabrałam się za pisanie. Odpowiedź dostałam ekspresowo, że autograf zostanie wysłany ale muszę być cierpliwa. I wytrwałam do końca. Podpis przyszedł do mnie cały i zdrowy, co mnie bardzo cieszy. :)
Oryginał : Tak.
Dedykacja : Tak.
Wysłałam : 18 października 2014r.
Otrzymałam : 12 listopada 2014r.
Czekałam : 25 dni.
Zdobyłam : Portal społecznościowy.

Jeśli nie kojarzycie tej miłej Pani, to nie oglądaliście serialu "Mamuśki". Zagrała tam świetną rolę, drugoplanową. Brawo !
Pozdrawiam serdecznie i życzę wypchanych skrzyneczek.

6 komentarzy:

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu