środa, 12 listopada 2014

Jolanta Tubielewicz

Hej ! Dziś piątek i wreszcie weekend, jak dobrze. Ten tydzień przyniósł mi pare świetny listów, a następny zapowiada się dość "osobiście" jak już wspomniałam kilka postów temu :D Przy dobrych wiatrach uda mi się zdobyć ok. 10 podpisów, tak więc notki będą pojawiać się niemalże codziennie. Jednak dziś jest ona o Joli Tubielewicz.
Pani Jola kilkukrotnie wystąpiła w programie "Szansa na sukces". Wzięła udział również w "Must be to music" i zajęła wysokie miejsce. Na koniec dodam tylko tyle, że nagrała wstępną piosenkę do serialu "Na krawędzi". 

Zdjęcie nr. 1 

Zdjęcie nr. 2
Oryginał : Tak.
Dedykacja : Tak.
Wysłałam : 1 listopada 2014r.
Otrzymałam : 12 listopada 2014r.
Czekałam : 11 dni.
Zdobyłam : Portal społecznościowy.

Odpowiedź na moją prośbę dostałam już w ten sam dzień. W dodatku znalazłam aż dwa podpisane zdjęcia z imienną dedykacją. Ogromnie się cieszę ! 
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu