niedziela, 1 marca 2015

Grupa MoCarta

Wczoraj miałam okazję spotkać panów z dobrze Wam znanej Grupy MoCarta. Mieli oni występ u mnie w mieście, więc stwierdziłam, że to dobra okazja ich poznać.
Szczerze mówiąc bałam się trochę podejść (może dlatego, że po prostu jestem nieśmiała), ale to był zdecydowanie błąd, ponieważ członkowie grupy są przesympatyczni! Pamiętam dokładnie każde słowo wypowiedziane przez Pana Filipa, Bolesława, Pawła czy Michała, każdą minutę stania ze zdjęciem i czekania. Ale nie żałuję, ogromnie się cieszę, że zdobyłam ich autograf i chociaż chwilkę porozmawiałam. Większość celebrytów niestety nie ma takiego podejścia do swoich fanów.
Oryginał: No ba!
Dedykacja: Owszem.
Otrzymałam: 28 lutego 2015r. 
Zdobyłam: Osobiście, po występie.

Grupa ta jest najprawdopodobniej jedynym kwartetem smyczkowym w Polsce, który ma charakter kabaretu, założony w roku 1995. Innymi słowy łączą muzykę ze śmiesznymi sytuacjami życiowymi. W skład zespołu wchodzą : Filip Jaślar, Bolesław Błaszczyk, Michał Sikorski oraz Paweł Kowaluk.
Podróżują oni dosłownie po całym świecie! Ostatnio natrafiłam na listę miejsc, które mają zamiar odwiedzić w najbliższym czasie, pojawiła się tam między innymi Francja czy Szwajcaria. Czytając to byłam pod wielkim wrażeniem. Z drugiej jednak strony wcale mnie to nie dziwi, bo mają ogromny talent i są godni uwagi!

2 komentarze:

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu