wtorek, 17 marca 2015

Peter Fill

Dzisiejszy podpis pochodzi od włoskiego narciarza alpejskiego (tak, więc to kolejny list z włoskimi znaczkami!). 

Urodził się 12 listopada 1982 r. w Castelrotto. Jego największym sukcesem jest wicemistrzostwo świata w supergigancie z mistrzostw w Val d'Isère. Podczas mistrzostw świata w Garmisch-Partenkirchen zdobył brązowy medal w superkombinacji. Startował na igrzyskach olimpijskich w Turynie w 2006 r., jego najlepszy wynik to 9. miejsce w kombinacji. Na igrzyskach olimpijskich w Vancouver jego najlepszym wynikiem było 15 miejsce w zjeździe. Dotychczas zanotował jedno zwycięstwo w Pucharze Świata oraz kilkakrotnie zajmował miejsca na podium. /wikipedia
Oryginał : Z przodu tak, z tyłu nadruk.
Dedykacja : Brak.
Wysłałam : 28 lutego 2015r.
Otrzymałam : 9 marca 2015r.
Czekałam : 9 dni.
Zdobyłam : Portal społecznościowy.

 Adres : Facebook.
 
Mam do was takie pytanie, czy zbieracie ostemplowane znaczki? Jeśli tak, co z nimi później robicie? Ja postanowiłam na początku września je kolekcjonować, a raczej trzymać w jednym miejscu wszystkie, które były na kopertach do mnie. Chowam je w zwykłym, małym woreczku... Jakieś pomysły? :)
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Ja zbieram z tatą razem i na sporą już kolekcję lub pewnie rosnącą polecam typowy i niezawodny klaser na znaczki. Kosztuje coś koło 20 zł w papierniczym albo jakieś księgarni.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję
    http://autografy-kolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu