wtorek, 3 marca 2015

Bartosz Jędrzejak

Dziś powracam z drugą nowością listową. Dla odmiany, bo wcześniejsze były zdobyte osobiście, wiadomo, te najcenniejsze...
Tak więc Pan Bartosz pracuje w stacji telewizyjnej Dzień Dobry TVN, jak można się domyśleć po jego świetnej dedykacji, jest prezenterem pogody. Na myśl się nasuwa, że to sympatyczny człowiek, wręcz pogodny !
Koperta jest całkiem oryginalna, bo rozmiaru A4 z TVN'u. Ponadto doklejony był priorytet, świetnie ! 
 Oryginał : Tak.
Dedykacja : Tak, o i jaka ładna!
Wysłałam : 22 luty 2015r.
Otrzymałam : 26 luty 2015r.
Czekałam : 4 dni. 
Zdobyłam : @

Adres : B.Jedrzejak@tvp.pl

Nie żebym narzekała, ale po prostu nie lubię autografów dużych rozmiarów. Nigdy nie wiem gdzie mam je trzymać - zginanie odpada, a klaser jest zbyt mały, w dodatku nie ma tak dużych koszulek ! Jak na razie "giganty" leżą w kopertach w biurku. A szkoda, bo mogłyby ujrzeć światło dziennie. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu