piątek, 3 października 2014

Sebastian Świderski

Zdecydowałam się napisać do Pana Sebastiana, ponieważ jesteśmy już po mistrzostwach świata, które wygraliśmy ! Dlatego warto mieć chociaż 1 siatkarski podpis w swojej kolekcji. Oczywiście na dobry początek :)
Sebastian Krzysztof Świderski jest polski siatkarzem oraz trenerem. W latach 1996 - 2011 reprezentował polską drużynę. Osiągnięć ma na prawdę sporo, więc warto zerknąć na jego życiorys. 
Oryginał : Tak. 
Dedykacja : Tak. ;)
Wysłałam : 20 września 2014r.
Otrzymałam : 3 października 2014r.
Czekałam : 14 dni (2 tygodnie) 
List : Znaczek.
Zdobyłam : Portal społecznościowy.

Adres znajdziecie bardzo łatwo, jednak Pan Sebastian już nie wysyła sam listów. Dlatego SASE z kopertą proszę kierować na adres klubu.

2 komentarze:

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu