środa, 15 października 2014

Kombii

Dziś listonosz przyszedł bardzo późno, bo przed 16. Dziwne, sądziłam, że o 15 mają już być na poczcie, no ale nie ważne, grunt że coś do mnie. Moje samopoczucie trochę lepiej, lecz ciągle czuję tą straszną pustkę. Mam nadzieję, że za niedługo wyjdę na prostą, choć to będzie bardzo trudne...
Pierwszym na dziś listem są podpisy od dwóch członków zespołu "Kombii" - Grzegorza Skawińskiego oraz Waldemara Tkaczyka
Grupa zasłynęła z takich przebojów jak : 
"Pokolenie"  "Chwila" "Jak pierwszy raz"
Oryginał : Tak.
Dedykacja : Brak.
Wysłałam : 22 września 2014r.
Otrzymałam : 15 października 2014r. 
Czekałam : 23 dni.
Zdobyłam : @

Adres : ofckombii@interia.pl 

Może i to zespół dla starszego pokolenia, ale przyznajcie, że każdy z Was zna chociaż jedną ich piosenkę :) Wypchanych skrzynek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu