piątek, 24 października 2014

Agustin Egurrola

Dziś piątek, prawie końcówka miesiąca. W tygodniu nie przyszedł do mnie ani jeden list, jednak zebrałam aż 3 osobiście ! Tak więc te podpisy opublikuję jak będę mieć ich skany, a dzisiaj przedstawię autograf, który wyciągnęłam ze skrzynki przed momentem, od wspaniałego tancerza i choreografa - Agustina Egurroli ! Jest jurorem w powszechnie oglądanym programie "Mam talent!". 
Oryginał : Tak.
Dedykacja : Brak.
Wysłałam : 18 października 2014r. (druga prośba)
Otrzymałam : 24 października 2014r.
Czekałam : 7 dni. 
Zdobyłam : @
Pierwsza próba nie poskutkowała, tak myślę. Wysłałam prośbę 8 września, tak więc minęło od tego czasu skoro tygodni, a wiem z innych blogów, że na odpowiedź czeka się nie dłużej niż 2 tygodnie. Ale jest, i ciesze się z niego :) Pozdrawiam !

2 komentarze:

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu