piątek, 12 września 2014

Witold Pyrkosz

Dziś siedząc na podwórku było ok. 14:30. Listonosz u nas jest przeważnie o 13.00-13.30, więc zwątpiłam, że dziś przyjedzie. Ale ! Niespodziewanie go zauważyłam, a w skrzynce ujrzałam aż 4 listy ! Pierwszym, jakim opisze jest od Pana Witolda Pyrkosza - aktora.
Wystąpił w dość starym serialu "Czterej pancerni i pies", a aktualnie znajdziemy go w "M jak miłość" jako Lucjana Mostowiaka. 

Oryginał : Tak. 
Dedykacja : Brak.
Wysłałam : 19 sierpnia 2014r.
Dostałam : 12 września 2014r.
Czekałam : 23 dni.
Zdobyłam : Wysyłając list. 

Adres

Sz.P. Witold Pyrkosz
MTL MAXFILM Sp. Z.o.o. 
Serial "M jak miłość"
ul. Dąbrowskiego 37 
02-561 Warszawa

Posiadacie również ten podpis, zamierzacie napisać? Jest to historyczny aktor, więc myślę, że warto. Wypchanych skrzynek!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu