poniedziałek, 8 września 2014

Marek Niedźwiecki

Na początek tygodnia coś miłego. :) Tym razem dostałam autograf od Pana Marka Niedźwieckiego, z pewnością słyszeliście go chociaż raz, gdyż prowadził Program III Polskiego Radia. Teraz usłyszycie go w piątkowej liście przebojów. 
Dostałam 2 pocztówki w dużej kopercie.
Pocztówka numer 1
Pocztówka numer 2

Oryginał: Tak.
Dedykacja: Tak.
Wysłałam: 3 września 2014r.
Dostałam: 8 września 2014r.
Czekałam: 6 dni.
Zdobyłam: @


Cieszę się, że dostaje odpowiedzi tak szybko. W ostatnim tygodniu napisałam ponad 30 wiadomości, więc jest duża szansa, że dostanę jeszcze coś do piątku. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu