wtorek, 16 września 2014

Kabaret czwarta fala

Dziś znów przyszły do nie aż 4 listy ! To dobrze że kolekcja nie wygasa. Postanowiłam, że nie będę dodać jednej notki po drugiej, a zrobię kilka godzin przerwy, żeby większość z was miała szanse zauważyć post. 
Tak więc największą kopertą jaką dziś otworzyłam była od dość mało znanego kabaretu "Czwarta fala". Dołączony był znaczek, a nie pieczątka, więc jeśli nie jest to koniecznie to nie wysyłajcie próśb. Autografy wszystkich 3 członków dostałam na ogromnym plakacie ! (nie wiem czy będę w stanie go zeskanować)
Oryginał : Tak.
Dedykacja : Tak. 
Wysłałam : 7 września 2014r.
Otrzymałam : 16 września 2014r.
Czekałam : 9 dni.
Zdobyłam : E-mail.

Adres : kcf@tlen.pl

Pozdrawiam gorąco, czekajcie na następne notki. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu