wtorek, 17 lutego 2015

Tomasz Iwan

Witajcie po długiej przerwie! Wpisy były regularnie, a autografów też nie brakło. Powodem mojej nieobecności był natomiast brak laptopa. Co kilka dni będę publikować nowe autografy.
Na dziś jest to Tomasz Iwan, były polski piłkarz oraz reprezentant Polski występujący na pozycji napastnika. 
 Oryginał : Tak.
Dedykacja : Tak, bardzo miła.
Wysłałam : 4 listopada 2014r.
Otrzymałam : 19 stycznia 2015r.
Czekałam : 76 dni.
Zdobyłam : @

Adres : pzpn@pzpn.pl

Dziś otrzymałam autograf, z którego się bardzo cieszę, ale opublikuję go tutaj w ostatniej kolejności, więc spodziewajcie się go pod koniec tego tygodnia, albo nawet w przyszłym. :) Pozdrawiam!

3 komentarze:

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu