poniedziałek, 29 grudnia 2014

Wojciech Adamczyk

Zima nadeszła!
Jest zima, a co ! Grudzień się kończy więc warto mieć jednak za oknem biały puch. U mnie pada nieprzerywanie od piątku, i jest bardzo przyjemnie. Teraz czuć ten poświąteczny klimat...

Czułam, że autografy dostanę przed świętami, a tutaj pierwszy dzień po weekendzie i już coś znalazłam. Prawdę mówiąc zapomniałam, że wysłałam prośbę do Pana Wojciecha. Otwierając kopertę pomyślałam : "kurczę, kto to jest?!" ale po chwili przypomniałam sobie, że to świetny człowiek związany głównie z filmem, który wyreżyserował takie seriale jak "Na wspólnej", "Ranczo", "Tancerze" czy "Miodowe lata". Jest również aktorem, gdzie grał niekiedy w swoich produkcjach. 
 Oryginał : Tak.
Dedykacja : Tak.
Wysłałam : 7 października 2014r.
Otrzymałam : 29 grudnia 2014r.
Czekałam : 83 dni.
Zdobyłam : @
 
Przesyłka według mnie bardzo udana. Udało Mu się stworzyć wiele świetnych polskich seriali komediowych, za co mu z całego serca dziękuję. Na kopercie był piękny znaczek świąteczny oraz doklejony priorytet. :) Ciesze się, że doczekałam tak cudnego autografu. Wypchanych skrzynek!

2 komentarze:

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu