wtorek, 22 grudnia 2015

Tomasz Karolak

Witam Was bardzo serdecznie przed tym przedświątecznym okresem!
Wigilia i Boże Narodzenie tuż tuż, a ja niespodziewanie otrzymałam list, można powiedzieć że i pod choinkę :) I to nie byle jaki! Zapewne zauważyliście, że zbieranie autografów przestało mnie interesować jak dawniej, więc co za tym idzie nie wysyłałam próśb internetowych, tym bardziej listownych. Jednak kiedy zobaczyłam moje pismo na kopercie, byłam w niemałym szoku. Szybko otworzyłam przesyłkę i bum! Moim oczom ukazało się zdjęcie samego Tomasza Karolaka a na nim podpis! 
Pokrótce powiem, że jest to polski aktor i wokalista. Grał w takich filmach i serialach jak Rodzinka.pl, Ja to mam szczęście, Listy do M. czy Tylko mnie kochaj. Jeśli chodzi o jego talent wokalny, jest piosenkarzem w zespole Pączki w tłuszczu.  
 Oryginał: Tak.
Dedykacja: Brak. 
Wysłałam: 2 września 2014r. 
Otrzymałam: 22 grudnia 2015r. 
Czekałam: 476 dni! 
Zdobyłam: Listownie.

Adres:

Sz.P Tomasz Karolak
Teatr Imka
Ul. Konopnickiej 6
00-491 Warszawa

Już z początku wiedziałam, że na odpowiedź od Pana Tomasza trzeba będzie poczekać, lecz miałam cichą nadzieję, że może uda mi się otrzymać go trochę wcześniej niż reszcie, a jednak :D 
Czekanie się opłaciło zdecydowanie :) Pozdrawiam i życzę Wesołych i Spokojnych Świąt! 

4 komentarze:

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu