wtorek, 22 września 2015

Jerzy Wenderlich

Wracając dziś do domu i mijając moją skrzynkę na listy, przypomniały mi się chwile, w której kiedy praktycznie co poniedziałek znajdowało się coś do mnie. Akurat od kilku miesięcy...
Gdy weszłam do domu, siostra przywitała mnie słowami, iż coś do mnie przyszło. Byłam w niemałym szoku, gdyż przed momentem o tym myślałam.
Wtedy moim oczom ukazał się autograf od samego Jerzego Wenderlicha.  Jest polskim politykiem, posłem na sejm od 1993 roku, wicemarszałkiem sejmu VI oraz VII kadencji. 
Oryginał: Tak.
Dedykacja: Owszem. (Nawet z nazwiskiem, dlatego je zamazałam). 
Wysłałam: 13 września 2015r.
Otrzymałam: 21 września 2015r.
Czekałam: 8 dni.
Zdobyłam: @

Adres: Jerzy.Wenderlich@sejm.pl

Dzisiejszy dzień był dla mnie bardzo stresujący, ale i również pełen autografów, jednak o tym dowiecie się w najbliższym czasie. Pozdrawiam!

2 komentarze:

Jeśli chcesz się podzielić swoim blogiem, wejdź i skomentuj zakładkę "Księga Gości", nie spamuj mi zwykłych postów. Tam umieszczę Twój link. :)

Skontaktuj się ze mną! Pisz na e-maila : autografy010@onet.eu